size and geometrie bulls green mover e45

Diskutiere size and geometrie bulls green mover e45 im Green Mover Forum im Bereich Nabenmotoren; Hallo, Zunächst einmal entschuldigen Sie, dass Deutsch nicht meine Muttersprache ist. In welchen Größen gibt es den bulls green mover e45? Ist...
  • size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #1
F

filspeed

Themenstarter
Hallo,
Zunächst einmal entschuldigen Sie, dass Deutsch nicht meine Muttersprache ist.

In welchen Größen gibt es den bulls green mover e45?
Ist das nur in den Größen: klein-mittel-groß? Oder wird dieses Fahrrad in cm-Größen veröffentlicht? Ich bin 1,75 und fahre gerne aufrecht, in einem klassischen Trekkingrad habe ich eine 54. Ich nehme an, ich brauche ein kleines oder mittleres Rohr, abhängig von der Länge des Oberrohrs.

Hat jemand ein PDF der Geometrie dieses Rahmens? dann kann ich es mit dem meines Trekkingrades vergleichen.

Vielen Dank
fillemon

• size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #2
TeJo

TeJo

Details E-Antrieb
2 x E45 Go SwissDrive
Sorry, but I don't know any data on the geometry of the E45 either, but for 1.75cm tall I would recommend the 50cm or 55cm diamond frame. The trapezoid frame is often available in 48 cm, whether it also exists larger, I do not know.

• size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #3
B

Belgarda

Details E-Antrieb
GoSwissdrive, Bulls Green Mover E45
Hat jemand ein PDF der Geometrie dieses Rahmens? dann kann ich es mit dem meines Trekkingrades vergleichen.

Wo kommst du denn her?
Bei mir könntest du beide Rahmen probieren. Habe ein E45 mit 50 cm und eins mit 55 cm Rahmen 😉

• size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #4
F

filspeed

Themenstarter
thank you for the replies,
i'm thinking about buying an older second hand bulls green mover e45; 2017-2020 it has the suntour motor. very kind off you Belgarda to offer a ride, but i guess i'm little bit far off.. Brussels

• size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #6
B

Belgarda

Details E-Antrieb
GoSwissdrive, Bulls Green Mover E45
You should really take earlier Modell with the GoSwissdrive Motor

• size and geometrie bulls green mover e45 Beitrag #7
F

filspeed

Themenstarter
i know, but they are very hard to get; i know that the suntour uses a lot of battery power, and has a transmission inside...

but the things i like the green mover for are
looks like a normal bike, and i think the geometry might not be far of of my touring bike
you can put a big extender on the battery
if the system breaks down completely i can install a crystalite kit.

if anyone knows systems where you can slap on a big battery and is reliable, i will look at it.
thanks guys

Thema:

size and geometrie bulls green mover e45

size and geometrie bulls green mover e45 - Ähnliche Themen

Charger Bull Green Mover 48,1v E45 Battery /Akku: Hi I'm looking for info how to discharge this battery without ebike. E45 48,1v 14Ah It is possible? It is possible to buy oryginal charger? If...
Bulls Green Mover / Simplon akku / battery learning / pdf service tool: Anyone know how to switch "on" learning process in Bulls Green Mover / Simplon batteries? To show correct led and correct values in program.? I...
erledigt Bulls Green Mover E45: Hallo, nach gut zwei Jahren Nutzung, biete ich mein Bulls Green Mover E45 hier zum Verkauf an. Die Gründe sind vielfältig, u.a. ist die erhoffte...
erledigt Suche ein Bulls Green Mover E45 Go Swiss Drive S-Pedelec: Hallo zusammen, ich suche ein gut gepflegtes Bulls Green Mover E45 mit dem 36V Go Swiss Drive. Idealerweise als Trapezrahmen in 53cm. Freue mich...
erledigt Bulls Green Mover E45 akku 48v 14 ah 150 euro (defekt? ) Outlaw?: Bulls Green Mover E45 akku 48v 14 ah 150 euro (defekt? ) + shipping cost (from Poland) I have one battery. Battery was opened. One cell...
Oben